Regulamin określa zasady sprzedaży, rezerwacji, zwrotów i zamiany biletów zakupionych w sekretariacie Jasielskiego Domu Kultury, kasie Kina JDK „Syrena” oraz on-line przez stronę jdk.systembiletowy.pl

1. Definicje

Regulamin – oznacza Regulamin zakupu biletów

Sprzedawca – Jasielski Dom Kultury z siedzibą w Jaśle, przy ul. Kołłątaja 1 (38-200 Jasło), wpisany do rejestru instytucji kultury pod pozycją 1, prowadzonym przez Urząd Miasta w Jaśle, posiadający REGON: 000281766 oraz NIP: 685-10-05-710, strona internetowa www.jdkjaslo.pl

Kasa – sekretariat Jasielskiego Domu Kultury (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-15.45) oraz kasa w Kinie JDK „Syrena”, ul. Sokoła 8 (czynna godzinę przed rozpoczęciem pierwszego seansu do 15 minut po rozpoczęciu ostatniego seansu)

Witryna – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem jdk.systembiletowy.pl

Bilet – oznacza znak legitymacyjny uprawniający jedną osobę do udziału w jednym, oznaczonym wydarzeniu, możliwy do nabycia za pośrednictwem Witryny; Bilet zakupiony poprzez Witrynę przekazywany jest Klientowi w formie e-mail

Klient – osoba kupująca Bilet w kasach oraz korzystająca z Witryny celem zakupu Biletu

Strona Płatności – strona internetowa www.przelewy24.pl, administrowana przez DialCom24 sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-408) przy ul. Nagórskiego 3, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, REGON 634509164, NIP 781-173-38-52

2. Postanowienia ogólne

  1. Informacje o wydarzeniach/seansach filmowych oraz sposobie zakupu, rezerwacji oraz zwrotów Biletów na wydarzenia/seanse filmowe można uzyskać pod numerem telefonu 13 44 35 150 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 15.45) lub osobiście w Kasie.
  2. Zakupu Biletów można dokonać w Kasie oraz on-line za pośrednictwem Witryny.
  3. Rezerwacji biletów można dokonać telefonicznie albo osobiście w Kasie. Nie ma możliwości rezerwacji Biletów za pośrednictwem Witryny.
  4. Zwrotu zakupionego Biletu można dokonać w Kasie najpóźniej 2 dni przed wydarzeniem/seansem filmowym, składając odpowiedni wniosek i załączając do niego paragon lub potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem Witryny oraz ważny bilet. Zwrot następuje przelewem na wskazane we wniosku konto bankowe. Nie ma możliwości zwrotu Biletu za pośrednictwem Witryny.
  5. Bilet ulgowy przysługuje dzieciom, osobom uczącym się do 26. roku życia, niepełnosprawnym oraz emerytom i rencistom za okazaniem ważnej legitymacji. Do Biletu ulgowego ma również prawo opiekun osoby niepełnosprawnej, posiadacz Karty Dużej Rodziny oraz Jasielskiej Karty Mieszkańca (ulgi na JKM reguluje osobny regulamin dostępny na stronie Jasielskiego Domu Kultury. Klient kupujący Bilet ulgowy on-line jest zobowiązany do okazania ważnego dokumentu potwierdzającego ulgę obsłudze widowni przed wejściem na salę.
  6. Każdy Klient proszony jest o zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu przed zakupem Biletu w Kasie lub za pośrednictwem Witryny.

3. Sprzedaż, rezerwacje i zwroty biletów w kasie

  1. W Kasie istnieje możliwość płatności za Bilet gotówką, kartą płatniczą lub Blikiem.
  2. Bilety grupowe-szkolne są sprzedawane dla grup 15-osobowych i większych. Sprzedaż biletów grupowych-szkolnych prowadzona jest minimum 1 dzień przed wykupywanym wydarzeniem/seansem filmowym. Nie ma możliwości zwrotu Biletu grupowego-szkolnego.
  3. Przy zakupach biletów dla przedszkoli i szkół przysługują zaproszenia dla opiekunów zgodnie z poniższą zasadą: przedszkola – 1 zaproszenie dla opiekuna na 8 przedszkolaków, szkoły podstawowe klasy od 1 do 8 zaproszenie dla opiekuna na 15 uczniów oraz szkoły ponadpodstawowe – 1 zaproszenie dla opiekuna na 25 uczniów.
  4. Kasjer może odmówić sprzedaży Biletu wstępu w następujących, szczególnych przypadkach:
  5. w przypadku, gdy Klient jest w stanie nietrzeźwym, pod wpływem środków odurzających, posiada przy sobie przedmioty niebezpieczne lub swoim zachowaniem zagraża bezpieczeństwu pozostałych Klientów
  6. wystąpienia sił i zdarzeń losowych niezależnych od woli Sprzedawcy
  7. Rezerwację na wydarzenia można w każdej chwili unieważnić telefonicznie lub osobiście podając nazwisko i/lub numer rezerwacji.
  8. Zarezerwowane Bilety na wydarzenie w Jasielskim Domu Kultury należy odebrać nie później niż 2 tygodnie po dokonaniu rezerwacji, po upływie tego terminu rezerwacja zostanie anulowana automatycznie.
  9. Zarezerwowane Bilety na seans filmowy należy odebrać nie później niż 30 minut przed rozpoczęciem seansu, po upływie tego terminu rezerwacja zostanie anulowana automatycznie.
  10. Zamiany Biletu zakupionego w Kasie można dokonać najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem seansu filmowego, na jaki został on zakupiony, okazując bilet wraz z paragonem fiskalnym. Zamiana jest możliwa tylko w ramach danego tytułu oraz kwoty za jaką został zakupiony Bilet. Nie ma możliwości zamiany Biletu normalnego na ulgowy i odwrotnie. Nie ma możliwości zamiany Biletu na wydarzenia organizowane w Jasielskim Domu Kultury. Zamiana Biletu możliwa jest również w przypadku odwołania lub zmiany w repertuarze terminu seansu, jak również opóźnienia lub przerw w jego emisji z przyczyn technicznych dłuższych niż 30 minut.
  11. Zwrotu Biletu zakupionego w Kasie można dokonać najpóźniej 2 dni przed wydarzeniem/seansem filmowym, składając w Kasie odpowiedni wniosek i załączając do niego paragon oraz ważny Bilet. Zwrot następuje przelewem na wskazane we wniosku konto bankowe. Zwrot Biletu nie jest możliwy z przyczyn wynikających z zachowania innych widzów lub konieczności przerwania seansu filmowego na skutek zachowania widzów.
  12. W przypadku odwołania wydarzenia/seansu filmowego zwroty Biletów dokonywanie są na wniosek Klienta, z załączonym paragonem oraz ważnym Biletem. Zwrot następuje przelewem na wskazane we wniosku konto bankowe.
  13. Faktury za zakupione Bilety wystawiane są na wniosek (żądanie) Klienta zgłoszony kasjerom przed złożeniem zamówienia. Dopuszcza się wystawianie faktur w następujących terminach zgodnie z obowiązującymi przepisami:
  14. do 15 dnia następnego miesiąca w przypadku faktur wystawianych podatnikom podatku od towarów i usług (przedsiębiorcy, jednostki samorządu i inne podmioty posługujące się numerem identyfikacji podatkowej NIP)
  15. do trzech miesięcy w przypadku faktur wystawianych osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej
  16. Faktury dokumentujące zakupy dokonane w Kasie wystawiane są wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego. Paragon fiskalny, zgodnie z przepisami jest zatrzymywany. Faktury wystawia się wyłącznie na kwotę paragonu, to jest nie wystawia się faktur na część wartości paragonu. Jeśli faktura ma dokumentować część zakupu, należy to uprzednio zgłosić kasjerom celem odpowiedniego podziału zakupu na paragony.
  17. W przypadku faktur wystawianych podmiotom posługujących się numerem NIP, faktury z numerem NIP są wystawiane wyłącznie do paragonów z tym numerem NIP. Numer NIP należy podać przed dokonaniem zakupu.

4. Sprzedaż Biletów on-line

  1. Nie ma możliwości rezerwacji Biletów za pośrednictwem Witryny.
  2. Zamiany Biletu zakupionego przez Witrynę można dokonać w Kasie najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem seansu filmowego, na jaki został on zakupiony, okazując potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem Witryny. Zamiana jest możliwa tylko w ramach danego tytułu oraz kwoty za jaką został zakupiony Bilet. Nie ma możliwości zamiany Biletu normalnego na ulgowy i odwrotnie. Nie ma możliwości zamiany Biletu na wydarzenia organizowane w Jasielskim Domu Kultury. Zamiana Biletu możliwa jest również w przypadku odwołania lub zmiany w repertuarze terminu seansu, jak również opóźnienia lub przerw w jego emisji z przyczyn technicznych dłuższych niż 30 minut.
  3. Faktury za zakupione Bilety wystawiane są na prośbę Klienta do trzech miesięcy od daty zakupu, na podstawie potwierdzenia zamówienia za pośrednictwem Witryny.

Złożenie zamówienia

  1. Zakupu Biletów on-line na wydarzenia można dokonać za pośrednictwem Witryny nie później jednak niż 60 minut przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Zakup biletów przez Witrynę odbywa się poprzez każdorazowe przejście przez kupującego ścieżki składającej się z następujących kroków:
  3. wybór wydarzenia/seansu filmowego, którego ma dotyczyć Bilet
  4. wybór miejsc na sali, przy czym należy w pierwszej kolejności wybierać miejsca przy miejscach już zajętych, przy przejściu lub zostawiając parzystą ilość wolnych miejsc
  5. wybór opcji DODAJ DO KOSZYKA, a następnie PRZEJDŹ DALEJ
  6. wybór kategorii cenowej
  7. podanie danych osobowych Klienta (imię, nazwisko, poprawny e-mail, numer telefonu komórkowego, miejscowość)
  8. złożenie oświadczeń o akceptacji warunków niniejszego Regulaminu oraz oświadczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klienta
  9. złożenie zamówienia poprzez kliknięcie w ikonę ZAPŁAĆ TERAZ
  10. Złożenie zamówienia powinno nastąpić nie później niż w ciągu 15 minut od momentu zaznaczenia miejsc na sali, których ma dotyczyć Bilet. Upływ powyższego terminu powoduje wygaśnięcie Witryny i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
  11. Sprzedawcy przysługuje prawo do decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dane wydarzenie/seans filmowy za pośrednictwem Witryny, który może różnić się od okresu sprzedaży Biletów w Kasach.
  12. Klient ma prawo do zamówienia nie więcej niż 10 Biletów w jednym zamówieniu.

Płatności

  1. Płatność za Bilet zamówiony za pośrednictwem Witryny możliwy będzie wyłącznie za pomocą Strony Płatności, na którą Klient zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  2. Klient ma możliwość zapłaty za zamówione Bilety wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych na Stronie Płatności.
  3. Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych Biletów wraz z kosztem ich dostawy. Klientowi nie przysługuje prawo do wykonania płatności na raty lub oddzielnie za poszczególne Bilety.
  4. Płatność powinna być dokonana nie wcześniej niż w momencie złożenia zamówienia i nie później niż w terminie 15 minut od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności zamówienie Klienta zostanie anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany wiadomością e-mail wysłaną na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Momentem decydującym o wykonaniu płatności jest otrzymanie przez Sprzedawcę informacji o wykonaniu płatności.
  5. Płatność dokonana po upływie 15 minut od złożenia zamówienia zostanie zaksięgowana na Stronie Płatności jako przedpłata, której wykorzystanie lub zwrot następują zgodnie z postanowieniami regulaminu Strony Płatności.
  6. Ceny wskazane na stronach Witryny, w potwierdzeniu zamówienia oraz na Bilecie są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Do ceny biletu kupowanego on-line doliczana jest opłata Strony Płatności (regulamin dostępny pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin).

Dostawa

  1. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma Bilet około 5 minut od dokonania płatności, nie później jednak niż w terminie 20 minut od złożenia zamówienia; na adres e-mail podany przez Klienta zostanie wysłana wiadomość zawierająca Bilet w formacie PDF.

Otrzymany Bilet można wydrukować lub okazać Bilet w formacie PDF w telefonie obsłudze widowni przed wejściem na salę.

  • Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego skontrolowania otrzymanych Biletów pod kątem ich zgodności ze złożonym zamówieniem.

Odbiór Biletów w Kasie

  1. Klient, który z jakichkolwiek przyczyn nie jest w stanie przedstawić Biletu w sposób wskazany w punkcie IV.C.1 Regulaminu, ma możliwość odbioru Biletu w Kasie, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
  2. Bilet można odebrać wyłącznie w Kasie nie później niż w terminie 15 minut od rozpoczęcia wydarzenia/seansu filmowego, którego Bilet dotyczy.
  3. Klientowi nie przysługuje pierwszeństwo w odbiorze Biletu przez innymi Klientami zakupującymi bilety bezpośrednio w Kasie.
  4. Celem odbioru Biletu w Kasie Klient powinien podać numer transakcji określony w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia oraz adres e-mail, który został wpisany w zamówieniu.
  5. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru transakcji osobom trzecim.
  6. Sprzedawca nie odpowiada za niemożność odbioru Biletu w Kasie z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności:
  7. w przypadku chwilowej lub trwałej utraty połączenia z systemem informatycznym weryfikującym wpłynięcie płatności Klienta
  8. w przypadku niemożności odbioru Biletu w czasie wskazanym w punkcie IV.D.2 ze względu na kolejkę przed Kasą

W takim wypadku Klient nie jest uprawniony do udziału w wydarzeniu/seansie filmowym, żądania od Sprzedawcy zamiany Biletu na inny, ani żądania zwrotu płatności lub zapłaty jakiegokolwiek innego ekwiwalentu.

Odstąpienie od umowy

Bilet, który nie zostanie zrealizowany w sposób wskazany w punkcie IV.C Regulaminu lub odebrany w Kasie w sposób wskazany w punkcie IV.D Regulaminu, nie podlega wymianie lub zwrotowi, chyba że postanowienia niniejszego paragrafu stanowią inaczej.

  1. Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
  2. w przypadku okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu, leżących po stronie Sprzedawcy z zastrzeżeniem postanowień punktu E.2 Regulaminu
  3. w terminie 14 dni od zakupu Biletu, ale nie później niż 2 dni przed wydarzeniem/seansem filmowym, na który został zakupiony Bilet
  4. Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w szczególności:
  5. w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu seansu filmowego krótszego niż 30 minut
  6. z przyczyn wynikających z zachowania innych widzów lub konieczności przerwania seansu filmowego na skutek zachowania widzów
  7. w przypadku określonym w punkcie IV.D.6 Regulaminu
  8. Klient, pod rygorem utraty prawa do zwrotu Biletu, powinien zgłosić zwrot Biletu w Kasie – najpóźniej 2 dni przed wydarzeniem/seansem filmowym, którego dotyczył Bilet.
  9. Zwrotu zakupionego Biletu można dokonać składając odpowiedni wniosek i załączając do niego potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem Witryny oraz ważny bilet. Zwrot następuje przelewem na wskazane we wniosku konto bankowe. Nie ma możliwości zwrotu Biletu za pośrednictwem Witryny.
  10. W przypadku odwołania wydarzenia/seansu filmowego Sprzedawca bezzwłocznie poinformuje o tym fakcie Klientów w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres wskazany w zamówieniu. Zwroty Biletów dokonywanie są na wniosek Klienta, z załączonym potwierdzeniem zamówienia za pośrednictwem Witryny oraz ważnym Biletem. Zwrot następuje przelewem na wskazane we wniosku konto bankowe.

Procedura reklamacji

Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Witryny i sprzedaży Biletów za jej pośrednictwem należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy. Reklamacje mogą być przesyłane nie później niż w termie 14 dni od daty powzięcia przez Klienta informacji o sytuacji lub zdarzeniu, które było przyczyną reklamacji. O momencie dotarcia reklamacji decyduje data wysłania reklamacji. Reklamacja wysłana po upływie powyższego terminu nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Klienta, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich złożenia.

Decyzja Sprzedawcy w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Klient o decyzji Sprzedawcy zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przechowywania kopii wszelkiej korespondencji z Klientem.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Bilety są dostarczane Klientom. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Klienci składają zamówienia i otrzymują Bilety. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.

5. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów jest Jasielski Dom Kultury, z siedzibą w Jaśle, ul. Kołłątaja 1 (38-200 Jasło). Dane osobowe będą przetwarzane w celach: rezerwacji Biletu, przygotowania i realizacji umowy sprzedaży Biletu, rozpatrywania ewentualnych skarg i reklamacji w zakresie usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu. Zakup biletu on-line wiąże się z udostępnieniem danych Klienta firmie DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-408) przy ul. Nagórskiego 3.
  2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do zakupu lub rezerwacji Biletu. Użytkownikom udostępniającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do takich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

6. Postanowienia końcowe

Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Klientów w siedzibie Sprzedawcy, w Kasie oraz na stronie www.jdkjaslo.pl

Sprzedawca zastrzega niniejszym, że Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Za termin wniesienia zmian w Regulaminie należy przyjąć termin opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Sprzedawcy. W przypadku zmiany Regulaminu, Sprzedawca zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. Klient bezwarunkowo akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach w Regulaminie.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:

  1. decydowania o zawartości Witryny, dokonywania w niej zmian i modyfikacji, bez konieczności uprzedzania Klientów o swoich zamiarach
  2. czasowego zawieszania działania Witryny i czasowego zawieszania możliwości zakupu wszystkich lub niektórych Biletów przez Witrynę

Sprzedawca zastrzega, że korzystanie z Witryny odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Klienta. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji, że korzystanie z Witryny przebiegało będzie bez błędów, wad, czy przerw. Sprzedawca nie odpowiada za:

  1. jakiekolwiek ewentualne szkody, które mogłyby wynikać z nieprawidłowego funkcjonowania Witryny, bądź też jej czasowej niedostępności
  2. jakiekolwiek ewentualne szkody, które mogłyby nastąpić wskutek wejścia w posiadanie przez osoby trzecie danych Klienta
  3. jakiekolwiek dalsze skutki pobrania informacji ze stron Witryny

Postanowień niniejszego Regulaminu nie stosuje się, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa odmiennie kształtują prawa i obowiązki Klientów i Sprzedawcy.